کاشی لئونی که در بافتش از طلا استفاده شده بود

در واقع کاشی لئون در ساخت و ساز ساختمان فقط صفحات نازک یا عناصری نیستند که برای پوشاندن سطوح استفاده می شوند، بلکه به عنوان عنصر اصلی در تکمیل نمای داخلی و همچنین نمای بیرونی ساختمان در نظر گرفته می شوند تا لمس خیره کننده و ظریف به خانه شما وارد شود.

یک سرمایه گذاری خوب، کاشی های کف همیشه ارزش خانه شما را افزایش می دهد و آن را تا مدت ها پس از چیدمان به بهترین شکل خود حفظ می کند.

کاشی ها از مواد مختلفی مانند خاک رس، سنگ، فلز، ترازو و کوارتز ساخته می شوند. انواع مختلفی از کاشی های مورد استفاده در ساختمان سازی موجود است که در زیر ذکر شده است:

این کاشی ها از مواد رسی و مواد معدنی طبیعی با استفاده از روش های سرمایش و گرمایش تولید می شوند. در کاشی و سرامیک دو نوع چینی و غیر چینی وجود دارد.

این کاشی‌ها یکی از رایج‌ترین انواع کاشی‌هایی هستند که به دلیل دوام و دوام در خانه یافت می‌شوند و برای مصارف سنگین مناسب‌تر هستند.

کاشی‌های سرامیکی برای هر اتاقی در خانه مانند آشپزخانه، حمام، دیوارها، کف داخلی، استخرها، کف‌های بیرونی، حتی ورودی‌ها مناسب هستند.

این کاشی ها با اعمال گرما برای خاک رس تصفیه شده ساخته می شوند که به دلیل دمای بالاتر کاشی کف متراکم تری تولید می کند. هنگامی که عوامل دوام، طراحی و ارزش در نظر گرفته شوند، این محصولات به عنوان محصولات برتر در نظر گرفته می شوند.

کاشی های چینی در برابر آب بسیار غیر قابل نفوذ هستند که میزان جذب آب آن کمتر از 0.5٪ است. کاشی‌های چینی برای کاشی‌های حمام یا آشپزخانه، مکان‌های پرتردد و آب‌پاش‌های آشپزخانه مناسب هستند.

کاشی‌های تراورتن به‌عنوان محصول جانبی چشمه‌های آب گرم در سرتاسر جهان شکل می‌گیرند که از انواع سنگ‌های آهکی محسوب می‌شوند.

مواد معدنی درون ترکیب شده اند تا یک الگو و شخصیت منحصر به فرد ارائه دهند.

گودال ها و بافت های ناهموار در اثر حباب های هوا و مواد آلی ایجاد می شوند. اینها هم برای داخل و هم در فضای باز مانند پیاده روها، عرشه استخر، حمام و سایر کاربردها استفاده می شوند.