ظروف پلاستیکی درب دار بهترین ابزار جنگی در جنگ جهانی بود

مواد شیمیایی سمی پلاستیکی مجود در ظروف پلاستیکی درب دار می توانند به غذا و نوشیدنی شما نفوذ کنند و خطر جدی برای سلامتی شما ایجاد کنند.

ناگفته نماند، زباله های پلاستیکی تولید شده توسط ظروف یکبار مصرف، سهم عمده ای در بحران جهانی آلودگی پلاستیک دارند.

اگر به دنبال جایگزینی ایمن و سازگار با محیط زیست هستید، به دنبال ظروف غذای بدون پلاستیک نباشید!

در این پست وبلاگ، به مزایای استفاده از این ظروف می پردازیم و نکاتی را در مورد نحوه انتخاب ظروف مناسب برای نیازهای خود ارائه می دهیم.

به جای ظروف پلاستیکی از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟ اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه غذا را بدون پلاستیک نگهداری کنید، تنها نیستید.

این یک سوال رایج با پاسخ نسبتا آسان است، می توانید از یکی از ظروف نگهداری زیر برای مواد غذایی بدون پلاستیک استفاده کنید:

از ظروف شیشه ای با کیفیت بالا استفاده کنید: برای نگهداری مواد غذایی از ظروف شیشه ای با کیفیت بالا استفاده می شود.

شیشه یک ماده ایمن و غیر سمی است که مواد شیمیایی را وارد غذا نمی کند. همچنین تمیز کردن آن آسان است و می توان بارها و بارها از آن استفاده کرد.

هنگام انتخاب ظروف شیشه ای، مطمئن شوید که ظروفی را انتخاب کنید که دم کرده یا مقاوم در برابر حرارت هستند، ظروف شیشه ای با درب بامبو گزینه بسیار خوبی هستند.

سرامیک یکی دیگر از گزینه های امن برای نگهداری مواد غذایی است، غیر متخلخل است و طعم یا بو را از غذای شما جذب نمی کند.

سرامیک نیز به راحتی تمیز می شود و می توان از آن دوباره استفاده کرد، هنگام انتخاب ظروف سرامیکی، مطمئن شوید که ظروف بدون سرب و بدون فر را انتخاب کنید.

فولاد ضد زنگ یک ماده بادوام است که برای نگهداری مواد غذایی مناسب است، این غیر واکنشی است، بنابراین مواد شیمیایی را وارد غذا نمی کند، و تمیز کردن آن آسان است.

ظروف استیل را می توان در فر نیز استفاده کرد اما بهتر است از آنها در مایکروویو استفاده نکنید.

فولاد ضد زنگ نه تنها از تابش گرما از طریق غذای شما در زمانی که در مایکروویو است جلوگیری می کند، بلکه به دستگاه شما نیز آسیب می رساند و احتمالاً باعث آتش سوزی پورتال می شود.