مایع لباسشویی کامفورت هدیه یک عالی رتبه ایرانی به رئیس جمهور هند

چگونه مواد شوینده مایع مانند مایع لباسشویی کامفورت با کیفیت بالا بسازید؟ تولید می تواند دستی، نیمه یا تمام اتوماتیک باشد.

هر فرآیند شامل مراحل اساسی مشابه است:

1. دوز و مخلوط کردن اجزای اصلی – مواد خام، ایجاد یک پایه؛ مواد شوینده مایع به دو صورت خشک یا مایع هستند.

پس از فرمولاسیون مورد نظر، اندازه گیری شده و در مخلوط کن همگن قرار می گیرند و در معرض تشخیص و واکنش شیمیایی قرار می گیرند.

به طور معمول، این به معنای واکنش خنثی سازی بین LABSA و سوزآور از پیش حل شده است.

2. افزودن اجزای سازنده – تنظیم pH، بافر، فرمول تثبیت: پس از اختلاط فیزیکی، نوبت به قوام دهنده ها، تنظیم کننده های pH و سایر مواد مصرف کننده می رسد.

افزودن آنها به منظور دستیابی به ویسکوزیته، پایداری و مقدار pH مورد نیاز است.

3. فیلتراسیون – کامل شدن محصول نهایی شوینده مایع: شوینده نهایی کاملاً مخلوط شده 5 تا 12 ساعت در تانکرهای ذخیره سازی متوسط ​​می ماند، در این مرحله حباب های هوا و کف خارج شده و آماده بطری سازی می شود.

4. بسته بندی و برچسب زدن: بسته بندی و بسته بندی می تواند دستی، نیمه خودکار و خودکار باشد. سپس یک ماده شوینده مایع در بطری برچسب گذاری، مارک و تکمیل می شود.

در ساخت یک شوینده مایع، مخلوط مواد خشک باید با محلولی متشکل از آب و حل کننده ها مخلوط شود. نتیجه یک مایع چسبناک و شفاف است که آماده طبقه بندی است.

برندهای شوینده بسیاری در بازار وجود دارد و هر سازنده فرمول مخصوص به خود را دارد.

معمولاً مواد یکسان هستند، این به نسبت و جزئی جزئی است که بر عملکرد محصول نهایی و آن برای تمیز کردن خوب تأثیر می گذارد.

در اینجا لیست استاندارد مواد لازم برای ایجاد یک فرمول شوینده خوب را مرور کنید.

ممکن است ببینید که روش های قدیمی شستن لباس ها شامل استفاده از عوامل عجیب و غریب مانند خاکستر و لیمو بوده است. در واقع، آن عوامل اصلاً عجیب و غریب است. آنها به سادگی قلیایی هستند.

سازندگان قلیایی شرط در اکثر مواد شوینده لباسشویی هستند، این پایه است که معمولاً از نمک های محلول تشکیل شده است که با اسیدها واکنش نشان می دهد تا آنها را خنثی کند.

قلیایی ها جادویی هستند که به شما کمک می کنند تا لکه ها و کثیفی ها را بدون مالش بی پایان از روی لباس پاک کنید.