لباس کار دامداری بپوشید تا دچار آلزایمر نشوید

شما در واقع به چندین نوع چکمه و کفش برای کشاورزی و باغبانی نیاز خواهید داشت، حتی برای کار در یک دامداری شما به لباس کار دامداری قطع نیاز خواهید داشت.

کفش‌های باکیفیت به شما کمک می‌کنند تا پای شما را در تابستان خشک و راحت و در زمستان گرم نگه دارید.

در صورت افتادن چیزی سنگین روی پای خود، درهم پیچیده شدن با وسایل سنگین یا قرار دادن پای شما توسط اسب یا گاو، کفش های محکم و خوب از آسیب دیدن جلوگیری می کند.

اگر با دام کار می کنید، به چکمه های محکم نیاز دارید؛ به دنبال چکمه های توری با پنجه های فولادی و آج باشید که پایه ای خوب و مطمئن به شما بدهد. چکمه های چرم کلاسیک خوش ساخت توصیه می شود.

برای کار در باغ سبزی خود، ممکن است به یک جفت پاپوش لاستیکی و همچنین یک جفت چکمه لاستیکی خوب نیاز داشته باشید.

 

این نوع کفش به راحتی می‌توان آن را سر و پا کرد و هنگام ورود به داخل در درب آن قرار گرفت. می توانید آنها را با شلنگ تمیز کنید و نگران پوشاندن آنها با گل و لای نباشید.

در واقع، ایده خوبی است که سیستمی راه اندازی کنید که به شما امکان می دهد تمام کفش های کشاورزی خود را نزدیک در نگه دارید.

یک جاکفشی و چکمه و یک سینی چکمه سرمایه گذاری مناسبی برای اتاق گلی مزرعه شما هستند.

مهم نیست چقدر برای کفش های خود سرمایه گذاری می کنید، اگر سهام ارزان بپوشید، خودتان را گول می زنید.

یکی از مهمترین ویژگی های یک جفت جوراب خوب برای کشاورزی این است که رطوبت را از پوست شما دور کند.

جوراب‌های جذب‌کننده رطوبت با استفاده از موادی ایجاد می‌شوند که رطوبت را از پوست شما به بیرون جوراب می‌کشند. این به جلوگیری از مشکلاتی مانند پای ورزشکاران و تاول کمک می کند.

علاوه بر ویژگی‌های جذب رطوبت، باید به دنبال جوراب‌هایی باشید که بالشتک‌های بیشتری را برای کف پا و پاشنه‌تان فراهم کند. اگر قوس‌های ضعیفی دارید، به دنبال جوراب‌هایی باشید که پشتیبانی می‌کنند.

حتی زمانی که لباس‌های مزرعه‌ای را می‌پوشید، ممکن است بخواهید هنگام انجام کارهای به خصوص کثیف، پیش بند بپوشید تا از خود محافظت کنید.

برای مثال، اگر با جوجه‌ها، اردک‌ها، غازها و سایر مرغ‌ها کار می‌کنید، پیش‌بند شما می‌تواند از لباس‌های شما در برابر فضولات پرندگان محافظت کند.