لامپ فلورسنت زیر کابینتی که مانع هک شدن مودم وایرلس شما می شود

نورپردازی زیر کابینتی یا در واقع همان لامپ فلورسنت زیر کابینتی یک کاربرد نورپردازی بسیار راحت و مفید است.

با این حال، بر خلاف لامپ‌های پیچ‌دار استاندارد، نصب و راه‌اندازی کمی بیشتر است. ما این راهنما را برای کمک به شما در انتخاب و نصب راه حل روشنایی زیر کابینت گردآوری کرده ایم.

زیر کابینتی همانطور که از نامش پیداست، نورپردازی زیر کابینتی به چراغ هایی اطلاق می شود که در زیر کابینت نصب می شوند و در نتیجه ناحیه بلافاصله زیر یک ردیف یا بخشی از کابینت ها روشن می شود.

بیشتر در مناطق آشپزخانه استفاده می شود، جایی که نور اضافی برای تهیه غذا مفید است.

نورپردازی زیر کابینت چندین مزیت متمایز دارد، اولاً، روشنایی زیر کابینت بسیار کارآمد است به جای نیاز به نصب کل لامپ یا وسایل سقفی، چراغ های زیر کابینت را می توان مستقیماً در کابینتی که قبلاً در جای خود ثابت شده است نصب کرد.

در نتیجه، نورپردازی زیر کابینت می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد، به خصوص زمانی که هزینه کل مواد را در نظر می گیریم.

دوم، روشنایی زیر کابینت می تواند استفاده بسیار کارآمدی از نور باشد. منظور ما از راندمان در اینجا لزوماً به راندمان الکتریکی اشاره نمی کند (مثلاً LED در مقابل هالوژن)، بلکه به این واقعیت اشاره دارد که روشنایی زیر کابینت، نور را به جایی که لازم است (یعنی پیشخوان آشپزخانه) هدایت می کند، بدون اینکه نور “هدر رفته” زیادی که در سراسر نور می ریزد.

اتاق در مقایسه با لامپ های سقفی یا رومیزی که نور را در همه جا پراکنده می کنند، نورپردازی زیر کابینت یک جایگزین بسیار کارآمد است.

سوم، نورپردازی زیر کابینت از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است. نه تنها روشنایی و فضای کلی آشپزخانه شما را بهبود می بخشد، بلکه می تواند ارزش فروش مجدد خانه شما را افزایش دهد.

یک مزیت مهم در اینجا این است که روشنایی زیر کابینت تقریباً همیشه کاملاً پنهان است زیرا در قسمت زیرین کابینت ها نصب می شود.

علاوه بر این، از آنجایی که معمولاً زیر سطح سر نصب می‌شود، بیشتر سرنشینان به نور نگاه نمی‌کنند و سیم‌ها یا وسایل را نمی‌بینند.

تنها چیزی که آنها می بینند نور خوب و درخشانی است که به سمت پایین به سمت پیشخوان آشپزخانه پرتاب می شود.

Puck Lightsبه طور سنتی گزینه های محبوب برای روشنایی زیر کابینت بوده است. آنها چراغ های کوتاه و استوانه ای شکل (شکل یک توپ هاکی) با قطر 2-3 اینچ هستند.

به طور معمول از لامپ های هالوژن یا زنون استفاده می کنند که حدود 20 وات نور را ارائه می دهند.

لامپ‌های پوک معمولاً با استفاده از پیچ‌های کوچکی که همراه محصول قرار می‌گیرند، روی قسمت زیرین کابینت نصب می‌شوند.