گدایی که به بزرگ ترین مرد پول دار دنیا تبدیل شد.

یک خبر شگغت انگیز گدایی با شغل گدایی کردن به پول دار ترین مرد دنیا تبدیل شد و او همچنان به شغل گدایی ادامه می دهد.

روغن بنفشه اصفهان

یکی دیگه از شهرهای ایران که به خوبی روغن بنفشه را تولید می کند و در بازار عرضه می نماید اصفهان می باشد روغن بنفشه اصفهان و روغن هسته انار اصفهان از بهترین روغن های موجود در بازار است که کیفیت خوب و فوق العاده ای دارد و برای انواع امراض مفید است.برای اینکه یک خواب آرام و راحتی را در طول روز داشته باشید و همچنین شبها خوابهای روتین و مناسبی داشته باشید و از بی ‌خوابی رنج نبینید بهتر است که از روغن بنفشه استفاده کنیم این روغن مانند روغن کرچک به دلیل داشتن خواص آرامش بخش باعث به وجود آمدن خواب آرام و با کیفیت می شود و به شما کمک می‌ کند که در طول شب خوابی آرام و دلپذیر را داشته باشیم برای لذت بردن از خواب تان بهتر است که شبها چند قطره روغن بنفشه را داخل دستگاه بخور و یا کتری بریزید و آن را روشن کنید تا بخار آن در هوا پخش شود.

ظروف مسی زنجان

یکی از معروف ترین صنایع دستی زنجان مس می باشد که این روزها رونق زیادی پیدا کرده است و گردشگران و هنرمندان زیادی، علاقمند به خرید ظروف مسی زنجان هستند. با توجه به رنگ زیبایی که دارند جلوه ی خیلی قشنگی به میز پذیرایی می دهند. یکی از گزینه های خیلی خوب برای خرید هدیه ظروف مسی هستند. زیرا کارایی بالایی دارند.

مانتو تابستانی

تنوع در انواع مختلف پوشاک زنانه به ویژه مانتو تابستونی بسیار زیاد است که این تنوع و بر اساس محیطهای رسمی اداری و غیره و جنسهایی مثل نخی که مناسب هوای تابستانی یا زمستانی است دسته بندی می شوند به این صورت که تمامی مانتوهای اداری در واقع دارای یک شکل هستند و تفاوتهای خیلی کمی با یکدیگر دارند. اما مانتوهای مجلسی و یا رسمی مانتوهایی هستند که ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد و برای تولید آنها از پارچه هایی که قیمت بالاتری و جنس بهتری دارند استفاده می شود و مانتوهایی که در طی روز به صورت روزمره استفاده می شوند.

دستبند نقره

یکی از اکسسوریهای بسیار پر فروش دستبند نقره و دستبند طلا است که در طرحها و رنگهای متفاوت خرید و فروش می شود و همچنین قیمت این دستبندها بسته به فلزی که در آنها استفاده می شود متفاوت است. برای خرید دستبند نقره باید یک آهن ربا به دنبال خود داشته باشید زیرا دستبند دارای خاصیت ضد ربایش است و به آهن ربا جذب نمی شود و اگر نقره ی خالص باشد از این طریق می توانید به اصل بودن دستبند خود پی ببرید. یکی دیگر از راه هایی که با آن می توانی  از اصل بودن جنس دستبند نقره ای خود مطمئن شوید استفاده از یخ است که تماس یخ با نقره باعث می شود تا یخ به سرع در تماس با فلز آب شود زیرا حرارتی که از نقره ساطع می شود زیاد است.