کفش کوهنوردی هامتو قابلیت گرم کنندگی در هوای سرد را دارد

هنوز کفش‌ های ویژه پیاده‌ روی مانند کفش کوهنوردی هامتو برای پیاده‌ روی، دوندگان مسیر و کفش‌ های پیاده‌ روی سبک وزن وجود دارد. این کفش های پیاده روی برای گروه خاصی از کوهنوردان با هدف خاصی در نظر گرفته می شود.

برای برخی، داشتن آزادی احساس زمین در زیر پاهای خود بسیار مهم است، در حالی که برای برخی دیگر داشتن چکمه هایی با سبک ترین وزن ممکن بسیار مهم است.

قبل از انتخاب بهترین کفش کوهنوردی برای خود، در مورد هدف مورد نظر و زمین پیشنهادی فکر کنید.

این همه به نوع پیاده روی بستگی دارد که قصد انجام آن را دارید! اگر یک کوهنورد تازه کار هستید، در مورد مسیرهای موجود در اطراف خانه خود تحقیق کنید و در مورد سطح تناسب اندام فعلی خود فکر کنید.

آیا قصد دارید فقط چند مایل در روز از زمین های نسبتاً ملایم پیاده روی کنید؟ اگر اینطور است، یک کفش کوهنوردی سبک یا یک کفش پیاده روی یک روزه ممکن است بهترین گزینه باشد.

اگر یک کوهنورد مشتاق هستید و می‌خواهید به مکان‌های جدید کوله‌پشتی بزنید، ممکن است بخواهید به دنبال یک کفش مخصوص کوله‌پینگ باشید.

کفش

این چکمه های پیاده روی اغلب با یک زیره محکم طراحی می شوند که می تواند مقداری از وزن اضافی ناشی از حمل یک کوله پشتی سنگین را جذب کند.

برای همه طرفداران کراس کانتری که قصد دویدن در جنگل را دارند، یک تریل رانر سبک وزن ممکن است بهترین گزینه باشد.

این به شما امکان می دهد زمانی را در طبیعت بگذرانید و همچنان در حال اجرای یک مسیر باشید، اما انعطاف پذیری و تنفسی را که از یک کفش دویدن یا کفش ورزشی سنتی انتظار دارید، به شما می دهد.

برای ماجراجویان جدی که قصد بالا رفتن از یک کوه را دارند، یک کفش محکم تر مانند چکمه کوهنوردی ممکن است لازم باشد.

این چکمه ها محکم هستند و برای پایداری ساخته شده اند و انگشتان پا، پاها و مچ پا را ایمن نگه می دارند.

بعلاوه، این چکمه ها دارای عایق اضافی و محافظت اضافی برای گرم نگه داشتن پاهای شما در هنگام پیاده روی در یخچال ها و از میان برف هستند.