پیراهن زنانه ترک که خاصیت خنک کنندگی دارد

وقتی صحبت از پیراهن زنانه ترک شد، واقعاً نمی‌توانید با این سبک زنانه اشتباه کنید. در حالی که هنوز نسبتاً آرام است، برش بازیگوش پاهای شما را به شکلی ظریف نشان می دهد. همانطور که گفته شد، این لباس برای رویدادهایی مناسب است که باید محافظه کارتر به نظر برسید.

مانند شرکت در یک مراسم کلیسا یا در یک شام خانوادگی. برای داشتن ظاهری شیک، یک لباس بلند با حاشیه‌های ظریف در رنگ ثابت یا طرح‌های کوچک انتخاب کنید.

لباس های غلاف مورد علاقه اعضای خانواده سلطنتی است، زیرا این مدل توسط پرنسس دایانا، مگان مارکل و کیت میدلتون پوشیده شده است.

با این حال، برای اینکه در این مجموعه شیک کاملاً خیره کننده به نظر برسید، نیازی به خانواده سلطنتی ندارید.

لباس غلاف مکمل همه تیپ‌ها و استایل‌ها است. این نوع لباس برای خانم‌های حرفه‌ای ایده‌آل است، به‌ویژه زمانی که با یک کت بلند ست می‌شود.

لباس‌های پپلوم با تناسب اندام و خط دور کمر، به زیبایی چهره‌های منحنی را برجسته می‌کنند.

پیراهن

این سبک لباس نسبتاً همه کاره است و بسته به نوع برش، می تواند جذاب یا پیچیده به نظر برسد.

اگر می‌خواهید در اولین قرار ملاقات، لباس بپوشید، یک لباس سیاه و سفید با بند نازک انتخاب کنید. برای یک جلسه کاری، یک لباس میدی پپلوم آستین بلند و کمربند با رنگ نگینی شیک بپوشید.

لباس‌های کمری Empire باریک‌ترین قسمت کمر شما را برجسته می‌کنند و بیرون می‌آیند. به همین دلیل، این لباس در بین زنان باردار و پس از زایمان محبوبیت خاصی دارد.

این مجموعه راحت برای گردش‌های غیررسمی مناسب است و با صندل‌های پاشنه بلوک و کلاه لبه‌دار بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

در ماه های زمستان، آب و هوا برای پوشیدن لباس در مکان های عمومی مناسب نیست. با این حال، استثناء، لباس ژاکت است.

این لباس دنج در سبک‌های متنوعی عرضه می‌شود که محبوب‌ترین آن‌ها یک میدی یقه‌شلو با یقه‌های زیبا است. یکی دیگر از ظاهرهای پرطرفدار، یک لباس ژاکت مینی نئون با آستین های بادکنکی است.