پنل ال ای دی چوبی که زنی از ان به عنوان آب چکان استفاده می کرد

دیودهای ساطع کننده نور یا ال ای دی ها یاد در واقع همان پنل ال ای دی چوبی در نحوه دیدن معماری انقلابی ایجاد می کنند و زمان آن فرا رسیده است.

در 139 سال از زمانی که ادیسون اولین لامپ را به ثبت رساند، فناوری روشنایی اساساً یکسان باقی مانده است.

علیرغم بهبودهای گاه به گاه در روشنایی یا طول عمر لامپ های رشته ای، ناکارآمد، شکننده و گاهی اوقات حتی خطرناک هستند.

از سوی دیگر، LED ها راه حلی عالی برای هر معضل تاریک هستند. برخلاف لامپ های سنتی که معمولا کمتر از 2000 ساعت قبل از نیاز به تعویض دوام می آورند، LED ها می توانند ده ها هزار ساعت بدون وقفه بسوزانند.

این لامپ‌ها نه تنها عمر طولانی‌تری نسبت به سایر لامپ‌ها دارند، بلکه 90 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کنند و به دلیل اینکه بدون جیوه یا سایر مواد سمی تولید می‌شوند، در پایان عمر مفیدشان 100 درصد قابل بازیافت هستند.

علاوه بر مزایای زیست محیطی، ولتاژ پایین مورد نیاز برای کارکرد LED ها و ساخت قابل اعتماد آنها، آنها را برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی، حتی در شدیدترین آب و هوا، مناسب می کند.

بهتر از همه، بسیاری از محصولات LED دارای تنظیمات رنگ و شدت متغیری هستند که می توانند از راه دور توسط سنسورهای خودکار، نرم افزارهای کامپیوتری و برنامه های گوشی هوشمند کنترل شوند.

با بیش از 16 میلیون رنگ در طیف RGB، امکانات طراحی تقریباً بی پایان است. این چراغ‌های خیره‌کننده نه تنها ویژگی‌های یک ساختمان را برجسته می‌کنند، بلکه تبدیل به یکی می‌شوند.

طرح‌های دیجیتال معماری، از جمله فناوری صفحه نمایش LED، می‌توانند حالتی را برای تکمیل محیط استاتیک ایجاد کنند، فضا را نرم یا گرم کنند و ویژگی‌های طراحی را ارتقا دهند.

انعطاف پذیری پانل های LED و ماژول های جداگانه امکان ایجاد یک دیوار تصویری منحنی را فراهم می کند. گزینه های نمایش بی پایان هستند.

به عنوان مثال، یک جنگل دیجیتال، مخزن ماهی یا اینستالیشن هنری ایجاد کنید و تخیل را برای بازدیدکنندگان به تصویر بکشید.

ساینیج دیجیتال پر جنب و جوش یک جایگزین قانع کننده برای راه حل های استاتیک سنتی است.

نمایشگرهای دیجیتالی با وضوح فوق العاده بالا و دیوارهای ویدئویی تجربه های دیجیتالی پویا و به یاد ماندنی را ایجاد می کنند.

نمایشگرهای ویدئویی امروزی به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکپارچه با محیط های حرفه ای، تنظیمات خرده فروشی و مکان های عمومی مدرن ترکیب شوند.