ورق گالوانیزه کرکره ای اصفهان که در احضار روح استفاده می شود

ضخامت محصولات تخت فولاد گالوانیزه مانند Galvalume و ورق گالوانیزه کرکره ای اصفهان اندازه گیری می شود، جایی که محصولات 22 تا 29 گیج استاندارد در صنعت سقف فلزی هستند. فولاد گالوانیزه 29 با پوشش رنگ پلی استر اصلاح شده با سیلیکون (SMP) معمولاً در بازار کشاورزی استفاده می شود.

با این حال، گالوانیزه با گیج سنگین تر (بیشتر از گیج 22) به دلیل استفاده گسترده از آنها در سایر کاربردها، مانند خودرو، لوازم خانگی و غیره، معمولاً بیشتر از اقلام Galvalume در دسترس هستند.

برای مهندسی با سیستم گالوانیزه، مشابه Galvalume است. مهندسی فولاد، که شامل گالوالوم و گالوانیزه می شود، با حداقل ضخامت الزامات در معیارهای مهندسی و حداقل الزامات عملکرد تعیین می شود. به عبارت دیگر، گالوانیزه در مقابل گالوالوم معمولاً هیچ ارتباطی با مهندسی پروفیل ندارد.

بعلاوه، محصولات ورق و کلاف فولادی گالوانیزه را می توان در همان پوشش ها و رنگ های مشابه Galvalume رنگ آمیزی کرد.

ورق

با این حال، به یاد داشته باشید که بسیاری از تولید کنندگان گالوانیزه را به عنوان گزینه مواد ارائه نمی دهند، زیرا مطابق با استانداردهای Galvalume، آلومینیوم و سایر بسترها عمل نمی کند.

یکی از قابل توجه ترین مزایای فولاد گالوانیزه این است که می توان از آن در سازه هایی که حیوانات را در خود جای می دهد استفاده کرد.

برای کمی پس زمینه، Galvalume برای نگهداری حیوانات مناسب نیست زیرا کود حیوانی در طول زمان به گاز آمونیاک تجزیه می شود و سپس با پوشش Galvalume واکنش نشان می دهد. این فرآیند باعث شکسته شدن پوشش Galvalume و تخریب فلز می شود.

با این حال، یک سیستم سقف گالوانیزه با تهویه مناسب می‌تواند برای چندین کاربرد در حبس حیوانات عملکرد خوبی داشته باشد.

بهتر است قبل از قرار دادن سقف فولادی گالوانیزه روی یک ساختمان نگهداری حیوانات با سازنده مشورت کنید، زیرا ممکن است توصیه های مفیدی برای طراحی داشته باشند.