قدیمی ترین دستگاه بچینگ بتن در آلمان پیدا شد

روش بچینگ ماسه، سنگریزه و ماکادام را با توجه به نیاز نسبت بتن توسط دستگاه بچینگ بتن به پایان میرسد که می تواند به طور خودکار افت را اصلاح کند. اگر می خواهید یک کارخانه کامل آجرسازی اتوماتیک سرمایه گذاری کنید، این دستگاه بسیار مهم است، می تواند به شما در ساخت آجر با کیفیت کمک کند.

ما می‌توانیم سه نوع بسته‌ بندی دانه‌ بندی را عرضه کنیم: دو مخزن، سه مخزن و چهار مخزن. این بستگی به نوع مواد اولیه ای دارد که استفاده می کنید.

دو نوع روش توزین وجود دارد، یکی توزین انباشته و دیگری توزین جداگانه. به طور کلی دو بن و سه بن به توزین انباشته و چهار سطل توزین جداگانه است. اکنون بیایید درک دقیقی در مورد تفاوت های آنها داشته باشیم.

توزین انباشته: رویه قیف تغذیه است، پایین نوار نقاله است که برای حمل هر نوع مواد یک به یک استفاده می شود، بنابراین زمان بسیار بیشتری صرف می شود. بنابراین، این نوع دستگاه بچر بتن کارایی کمتری دارد.

دستگاه

ولی قیمتش کمتر است بنابراین اگر تقاضای کلی برای کیفیت بتن دارید، می توانید این نوع مقرون به صرفه را انتخاب کنید.

توزین جداگانه: قسمت بالایی قیف تغذیه است، وسط سیستم توزین است، سنسور وزن نامیده می شود.

علاوه بر این، همه قیف ها از این نوع ساختار هستند، هر قیف دارای یک سنسور وزن است، به این معنی است که می تواند هر ماده را همزمان وزن کند.

بنابراین، این نوع بسیار کارآمدتر است و دقت توزین بالا است، می تواند بتن با کیفیت بالا تولید کند، اما قیمت بالاتر است.

اگر پروژه شما فوری است، این نوع انتخاب ایده آل شما خواهد بود.

بچر شامل قیف ذخیره سازی، سیستم توزین، سیستم تامین مواد و سیستم کنترل الکتریکی است. اکنون بیایید درک دقیقی در مورد ترکیبات آن داشته باشیم.