قابلمه چدن بوش در بازار ارز تاثیر به سزایی دارد

در آشپزخانه خود به احتمال زیاد مجموعه ای با اندازه مناسب از انواع قابلمه چدن بوش دارید. اما، اگر تازه شروع به کار کرده اید، ممکن است ندانید که بهترین انواع برای داشتن و استفاده در هنگام آشپزی در آشپزخانه کدام است.

استفاده از مایکروویو ممکن است بسیار راحت باشد، اما طعم و بافتی را که از یک غذای خوشمزه با انواع قابلمه و ماهیتابه درست می‌کنید، به شما نمی‌دهد.

غذاهای بهتر به روش قدیمی روی اجاق گاز یا فر تهیه می شوند و برای این کار به ظروف آشپزی نیاز دارید، عمدتاً قابلمه و تابه.

سیخ‌پزها یا ماهی‌تابه‌ها یک ماهیتابه ته صاف و بزرگ با درپوشی هستند که رطوبت را مسدود می‌کند.

این طراحی به شما امکان می دهد تا با این قطعه ظروف آشپزی چند کار را انجام دهید و آن را به مجموعه ای همه کاره تبدیل می کند.

قابلمه

می توانید از آنها برای قهوه ای کردن مواد غذایی روی اجاق گاز استفاده کنید و به همان اندازه روی غذای آهسته پز در فر کار می کنند.

برخی از این تابه ها حتی به گونه ای طراحی می شوند که وقتی پخت همه چیز را تمام می کنید، درست سر میز سرو می شوند.

چدن یک گزینه بسیار محبوب است و معمولاً آنها را به عنوان تابه های چدنی تهیه می کنید. آنها بسیار شبیه ماهی تابه هستند، اما تفاوت اصلی آنها در مواد آنهاست.

از آنجایی که این گزینه ها از چدن ساخته شده اند، می توانند سنگین تر باشند.

بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، اگر قبلاً آن را نداشته‌اید، این است که به یک فروشگاه بروید و قبل از خرید آن را تحویل بگیرید.

وقتی یک ماهیتابه چدنی را انتخاب می کنید، می خواهید مطمئن شوید که یک تابه از قبل چاشنی شده خریداری می کنید. اگر اینطور نباشد، غذای شما به آن می چسبد.