شامپو کلیر بانوان را به جای لاک ناخن استفاده کنید

بسیاری از شامپوها از جمله شامپو کلیر بانوان حاوی مواد اضافی برای محافظت از مو هستند. رایج ترین افزودنی ضد آفتاب است. سایر مواد شیمیایی در برابر آسیب حرارتی ناشی از سشوارها یا وسایل کمکی حالت دهنده، آسیب های شیمیایی ناشی از استخرهای شنا یا تجمع محصولات حالت دهنده محافظت می کنند.

شامپوها حاوی مواد زیبایی شناختی هستند که تاثیری در تمیز کردن موها از شامپو ندارند اما ممکن است شامپو زدن را دلپذیرتر کنند یا بر رنگ یا عطر موهای شما تأثیر بگذارند.

این افزودنی‌ها شامل مواد مرواریددار هستند که به محصول درخشندگی می‌بخشند و ممکن است درخشندگی ضعیفی روی مو بگذارند، عطری برای معطر کردن شامپو و مو و رنگ‌ها.

بیشتر رنگ‌ها با شامپو شسته می‌شوند، اگرچه برخی از آنها به آرامی موها را رنگ یا روشن می‌کنند.

برخی از مواد به شامپو اضافه می شود تا به طور یکنواخت مخلوط شود، آن را غلیظ کند تا راحت تر استفاده شود، از رشد باکتری ها و کپک ها جلوگیری کند و برای افزایش ماندگاری آن حفظ شود.

شامپو

اگرچه بسیاری از شامپوها حاوی موادی برای ایجاد کف هستند، اما حباب ها به قدرت تمیز کنندگی یا حالت دهنده شامپو کمک نمی کنند.

صابون ها و شامپوهای کف کننده به این دلیل ایجاد شدند که مصرف کنندگان از آنها لذت می بردند، نه به این دلیل که محصول را بهبود می بخشیدند.

به طور مشابه، تمیز کردن موها واقعاً مطلوب نیست. اگر موهای شما به اندازه کافی تمیز است که جیرجیر کند، روغن های محافظ طبیعی خود را از دست داده اند.

شامپو حاوی مواد شوینده است که بسیار شبیه به مواد شوینده ظرفشویی یا لباسشویی یا ژل حمام است.

آنها کشش سطحی آب را کاهش می دهند و باعث می شوند آب کمتر به خود بچسبد و بیشتر بتواند با روغن ها و ذرات کثیف متصل شود.

این بخش هیدروکربنی از مولکول به پوشش سبوم مو و همچنین به هر محصول حالت دهنده روغنی متصل می شود.