زنی با روغن موتور hhil برای فرزندانش غذا می پزد

روغن موتور مصنوعی و روغن موتور hhil به طور کامل در یک کارخانه یا آزمایشگاه تولید می شود. به همین دلیل، آنها تمایل دارند بسیار سازگارتر باشند. وقتی همه مواد شما مطابق با استانداردهای بسیار دقیق تری هستند، کنترل فرآیندهای تولید آسان تر است.

بنابراین، این روغن ها تصفیه شده تر هستند و در کل برای موتور شما بهتر هستند

اما این به معنای واقعی کلمه هزینه دارد. روغن موتور تمام سنتتیک گرانتر از روغن معمولی است.

خیلی زیاد نیست، توجه داشته باشید، اما به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که در صورت استفاده از روغن تمام سنتتیک، از 20 تا 40 دلار اضافی برای تعویض روغن خود بپردازید، بسته به میزان مصرف ماشین شما.

روغن‌های مصنوعی نیز عمر طولانی‌تری دارند، و در مقایسه با روغن‌های معمولی قبل از نیاز به تعویض، مدت زمان و مسافت بیشتری را طی می‌کنند.

روغن های ترکیبی مصنوعی نوعی روغن هیبریدی هستند که از مواد مصنوعی و طبیعی تولید می شوند.

روغن

به عبارت دیگر، این ترکیبی از روغن‌های معمولی و مصنوعی است که سعی می‌کند برخی از مزایای هر دو را در عین کاهش معایب آن‌ها جلب کند.

نتایج تقریباً دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید: آنها محافظت و عملکرد بهتری نسبت به یک روغن معمولی ارائه می دهند، اما نه به خوبی یک روغن تمام سنتتیک.

عمر آنها کمی بیشتر از روغن های معمولی است، اما نه به اندازه تمام سنتتیک. وقتی صحبت از هزینه به میان می‌آید، آنها کمی گران‌تر از روغن‌های معمولی هستند، اما نه به اندازه یک روغن فول سنتتیک.

به طور کلی، آنها برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه ها هستند، میانه خوبی هستند، اما می خواهند کمی بیشتر به ماشین خود کمک کنند.

روغن با مسافت پیموده شده یک شاخه تا حدودی منحصر به فرد از روغن است که کاملاً به تنهایی است.

این محصولات دارای ترکیبی از افزودنی های منحصر به فرد هستند که برای کمک به محافظت از مهر و موم موتور طراحی شده اند که به نوبه خود از تبخیر روغن جلوگیری می کند و عملکرد کلی را بهبود می بخشد.