زنی با ابزار برقی توتال موجب اختلال در شبکه بانکی شد

اغلب از ابزار برقی توتال به عنوان انبردست برش یا انبر خط کش یا دیگر چیزها استفاده می شود. جزء اصلی کیت ابزار هر تکنسین برق است. آنها در درجه اول برای برش سیم، یا گرفتن، پیچاندن، خم کردن یا ثابت کردن سیم ها استفاده می شوند.

هر برقکار آماده، انواع انبردست را در جعبه ابزار یا کامیون خود ذخیره می کند، از جمله انبر دماغه بلند انبرک بینی بلند، گیره های برش کناری، و انبرک های بازکن برای ثابت کردن مهره ها، اتصالات و کلاهک ها.

به عنوان مثال، کلاین تولز، خط تولید محبوب و قابل اعتمادی از انبردست را تولید می کند که بر کاربردهای الکتریکی متمرکز است.

کارشناسان برق از پیچ گوشتی های مختلف عایق درجه یک یا مجموعه پیچ گوشتی استفاده می کنند که یکی دیگر از نیازهای جعبه ابزار برای شل کردن و بستن قطعات مختلف سخت افزار است.

بسیاری از کارشناسان در حال حاضر پیچ گوشتی های آچار ارگونومیک را با قطعات قابل تعویض انتقال می دهند، بنابراین آنها هرگز بدون ابزار تعمیر و نگهداری الکتریکی مناسب گیر نمی کنند.

ابزار

هنگام کار با سیم کشی، دانستن اندازه گیری های قطعی در حین برش و جداسازی بسیار مهم است.

یک نوار اندازه گیری جمع شونده ساده کار را انجام می دهد، اما مدل های موجود با نوک های مغناطیسی، قفل های چند مرحله ای و ویژگی های مختلف این فرآیند را آسان تر می کند.

این ماده از پلاستیک، وینیل یا پارچه فایبرگلاس ساخته شده است، این ماده چسبنده به فشار حساس است و برای عایق بندی سیم ها یا مواد مختلف که جریان الکتریسیته را هدایت می کنند ضروری است.

نوار الکتریکی جریان الکتریکی را از عبور تصادفی به سیم‌های مختلف، و شوک الکتریکی قابل تصور در حین عبور به سیم‌های دیگر، برق گرفتگی احتمالی هنگام لمس سیم‌های برق، حفظ می‌کند.

آنها همچنین به عنوان کراوات زیپ شناخته می شوند. این بست های ارزان قیمت ابزاری اساسی برای اتصال کابل ها یا سیم های برق به یکدیگر هستند. شما می توانید فضای الکتریکی خود را با اتصالات کابلی بدون نقص و منظم نگه دارید.