رونمایی از میز و صندلی پلاستیکی ناصر در موزه تهران

برای داشتن میز و صندلی پلاستیکی ناصر سالم آن را از مواد شیمیایی و گرما دور نگه دارید زیرا می توانند آسیب های جبران ناپذیری به بار آورند. اکنون به مرور اینکه چرا میز و صندلی پلاستیکی را انتخاب کنید می پردازیم.

محیط دوستانه: اکثر مبلمان های چوبی و فلزی قابل بازیافت نیستند. از طرفی میزهای پلاستیکی به راحتی قابل بازیافت هستند.

این باعث کاهش هزینه تولید و صرفه جویی در محیط زیست می شود نیاز کمتری به قطع درختان که در غیر این صورت برای ایجاد مبلمان چوبی بسیار گسترده است.

خرید مبلمان پلاستیکی به معنای کمک به طبیعت است.

شیک و مقرون به صرفه: پلاستیک نسبتاً ارزان‌تر از سایر مواد است که برای تولیدکنندگان و مشتریان نهایی بسیار سودمند است.

بهترین بخش این است که شما مجبور نیستید با راحتی یا سبک سازش کنید.

پلاستیک را می توان به راحتی برای ساخت میزهای با کیفیت بالا تهیه کرد. اما قیمت میزهای پلاستیکی با توجه به کیفیت متفاوت است.

امروزه تقریباً در همه جا می توانید میزهای پلاستیکی را پیدا کنید. تولید آسان آنها راه را برای دسترسی آسان برای مشتریان هموار کرده است.

میز

تحرک آسان و سبک وزن: میزهای پلاستیکی در مقایسه با مبلمان فلزی و چوبی سبک وزن هستند. و این ویژگی تقاضای آن را در بازار افزایش داده است.

زیرا می توان آن را در هر نقطه از محل و اطراف آن بدون هیچ زحمتی جابجا کرد. از طرف دیگر، میزهای پلاستیکی به راحتی قابل حمل هستند.

بادوام و ماندگار: پلاستیک برای تولید انواع مبلمان مدرن استفاده می شود زیرا هم انعطاف پذیر و هم سخت است. ویژگی برجسته میزهای پلاستیکی این است که در برابر حشرات و پوسیدگی نفوذ ناپذیر است.

مبلمان پلاستیکی حتی از مبلمان چوبی خوش ساخت و مهر و موم شده کیلومترها جلوتر است.

بنابراین، می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید، حتی اگر یک مورد استفاده روزانه باشد.

علاوه بر این، پلاستیک در صورت افتادن هیچ آسیبی به سطح وارد نمی کند. میزهای پلاستیکی با کیفیت بالا دوام بالایی دارند.

برخلاف مبلمان چوبی، به راحتی ترک نمی‌خورد.

همچنین، مستعد نقص یا آسیب نیست. حتی لازم نیست میزهای پلاستیکی خود را به طور مکرر جلا دهید تا از شرایط آب و هوایی یا زنگ زدگی در امان بمانید.