دفتر قفل داری که برگه هایش با بستن دفتر بیشتر می شدند

دفترچه یادداشت تعاملی همانند دفتر قفل دار راهی برای ثبت این تجربیات رایج بر روی کاغذ است، در جایی که گم نشود، تا دانش‌آموزان بتوانند هر زمان که به تجربیات رایج نیاز داشتند، به عنوان راهی برای گفتمان رانندگی مراجعه کنند.

این فرصتی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا به اجماع برسند و دانشی را که به طور مشترک به دست آورده‌اند، توسعه دهند.

مثالی را بر اساس قانون اول حرکت نیوتن در نظر بگیرید. به عنوان بخشی از تحقیقات خود، دانش آموزان اتومبیل های کم اصطکاک را در حالت استراحت و با سرعت ثابت در حال حرکت در یک جهت مشاهده کردند.

آنها تعاملات را مشاهده کردند و داده ها (ورودی) را جمع آوری کردند. شکل 1.1 نمونه ای از مشاهدات دانش آموز را نشان می دهد.

دانش آموزان از یافته های خود به عنوان شواهدی برای حمایت از ایده های خود در مورد پدیده ها (خروجی) استفاده کردند.

نوت بوک های تعاملی وسیله ای برای برقراری ارتباط با معلم فراهم می کرد. معلم کار دانش آموزان را خواند و درکی از فرآیندهای تفکر آنها به دست آورد.

مدخل های دانش آموز نه تنها شواهدی از آنچه می دانند، بلکه همچنین نشان می دهد که چگونه آن را می دانند.

ورودی ها همچنین نشان می دهد که دانش آموزان نمی دانند. دفترچه یادداشت تعاملی همچنین ارتباط بین دانش آموز و والدین یا معلم و والدین را افزایش می دهد.

والدین می توانند به سادگی دفترچه یادداشت تعاملی را بردارند و شروع به پرسیدن سوالات در مورد ورودی های دانش آموز کنند.

دفترچه یادداشت تعاملی شواهدی از درک مفهومی و بازتاب های شخصی دانش آموز را به والدین ارائه می دهد.

روبریک دفترچه یادداشت که به طور دائم در جلوی دفترچه نصب شده است، می تواند توسط والدین، معلمان و دانش آموزان برای بحث در مورد انتظارات و میزان برآورده شدن دانش آموز مورد استفاده قرار گیرد.