تشک طبی رویال مانع از دیدن کابوس های شبانه می شود

امروزه برای محافظت از پوست کاربر تشک طبی رویال طراحی شده است. آنها را می توان در بیمارستان ها یا در خانه استفاده کرد و در درمان و پیشگیری از زخم های ناشی از فشار کمک زیادی خواهد کرد.

اگر قرار است فردی برای مدت طولانی در تخت خود محبوس شود، تشک بادی برای زخم بستر می تواند آرامش واقعی برای او باشد.

گردش خون را تحریک می کند و به خشک و خنک نگه داشتن پوست کمک می کند.

با یک تشک طبی با هوای متناوب می توانید مطمئن باشید که یک ناحیه فشار تحمل وزنی که برای کاربر زیاد است را دریافت نمی کند.

فشار درمانی متناوب با توزیع مجدد فشار، جریان خون را در پوست تحریک می کند. درمان بر حسب زمان‌های سیکل اندازه‌گیری می‌شود و اگر زمان بین سیکل‌ها کاهش یابد، جریان خون بیشتری به پوست رخ می‌دهد.

افزایش جریان خون به بهبود زخم بستر کمک می کند زیرا نقاط دردناک فشار را از بین می برد.

تشک

هر تشک طبی که با هوا کار می کند باید سطح بیشتری از راحتی را فراهم کند و گردش خون شخصی را که از آن استفاده می کند نسبت به تخت معمولی افزایش دهد.

آنها همچنین باید از هرگونه بیماری جدی پوستی مانند بریدگی پوست و زخم های فشاری پیشگیری کنند (و در صورت لزوم درمان کنند) اگر فرد مجبور است دوره طولانی استراحت در بستر را تحمل کند.

بیشتر تشک های بادی طبی دارای روکش هایی هستند که به گونه ای طراحی شده اند که اصطکاک کاهش می یابد و برای جلوگیری از خیساندن پوست در برابر آب مقاوم هستند.

انواع مختلفی از تشک های بادی طبی موجود است و همه آنها مزایای مختلفی را ارائه می دهند. قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید باید تعدادی از مسائل مختلف را در نظر بگیرید.

یک تشک استاندارد معمولاً حدود 75 اینچ طول و 32 اینچ عرض دارد و تشک های بزرگتر در منطقه 80 اینچ طول و 42 اینچ عرض موجود هستند.