ایزوگام طرح آجرنما مجهز به سیستم دزدگیر است

عایق رطوبتی قیری ایزوگام طرح آجرنما برای بسیاری از کاربردها عالی عمل می کند. این نوع عایق رطوبتی برای ساختمان های تجاری و مسکونی عالی است.

برای ایجاد این نوع عایق رطوبتی، قیر با یک ماده مخلوط ترکیب می شود. به یاد داشته باشید که قیر آسفالت یا ذغال سنگ است. ماده مخلوط معمولاً از مایعات آلی تشکیل شده است که بسیار چسبنده خواهد بود.

علاوه بر این، آنها چسبناک و ضد آب هستند. این باعث می شود که مواد برای این هدف خاص بسیار مؤثر باشد. در عین حال، باید بدانید که می تواند برای بسیاری از برنامه ها مفید باشد.

در مورد، اغلب برای ساخت سقف استفاده می شود. می توان آن را به شکل مواد رول سقفی و نمد سقف یافت.

متأسفانه، برخی از معایب مرتبط با عایق رطوبتی غشای قیری وجود دارد. به عنوان مثال، باید بدانید که این ماده عمدتاً از نفت خام ساخته شده است.

بنابراین یک محصول ساختمانی پایدار محسوب نمی شود. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که این ماده در مناطقی که دمای شدید دارند به خوبی کار نمی کند.

ایزوگام

هنگامی که در معرض دمای شدید و اشعه ماوراء بنفش زیاد قرار می گیرد، طول عمر آن به طور قابل توجهی کاهش می یابد. همچنین باید بدانید که این ماده قابل احتراق است.

این می تواند مشکلات دیگری نیز ایجاد کند. هنگام استفاده از این ماده، مقداری بخار آزاد می شود. این دودها ممکن است در آینده منجر به مشکلات تنفسی شوند.

در حالی که مواد برای هدف مورد نظر به خوبی کار می کنند، باید بسیار مراقب آن باشید. به هر حال، می تواند باعث برخی مشکلات سلامتی شود و برای همه مناطق مناسب نیست.

در پایان، بسیاری از انواع منحصر به فرد از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از آنها موثرتر از دیگران هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، باید بدانید که همه آنها برابر نیستند.

بنابراین، باید مقداری زمان و انرژی صرف کنید تا بفهمید کدام یک برای نیازهای پروژه فردی شما بهترین کار را دارد. شما باید در مورد این مواد تحقیق کنید تا بفهمید کدام یک برای کاربرد دقیق شما موثرتر است.